Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2008 10:38 - Прости ми
Автор: catalyst Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1388 Коментари: 1 Гласове:
0



Защо го написах това стихотворение...не знам.Не е от най-добрите ми попадения.Мога и по-добре, ама...това ми идеше в главата (и в сърцето).Не съм имала за цел да кажа нещо на някого, но май точно така се получи в крайна сметка!=)


Прости ми

Прости, любими, че те наранявам
И вместо радост, болка ти дарявам.
Прости, че другиго обичам
Докато в любов на теб се вричам.

Прости, че с него аз споделям
любовта, мечтите и леглото ни дори
и заради него аз със тебе се разделям,
защото птицата назад не може да лети.

"Обичам те!" ми казваш,
а аз говоря за раздяла
и със тъжен поглед ме наказваш
съжалявам, че за другия цяла вечност съм копняла.

Прости, че за теб сърцето тупка,
а за него скача и крещи
и че за тебе случайно аз се сещам,
а гласът му в мен кънти, ехти.

Прости, че няма нежност в моите ръце
и вече теб не сгряват.
Нежността ми той безсмилостно отне
и ръцете ми следа студена в теб оставят.

Прости, за всичко що ти сторих.
Прости ми за пролятите сълзи.
Моля те, погледни към необятните простори,
обърни ми гръб и си върви!

Сега отиваш си, аз зная
поругах аз твоята любов, любими.
Защото с теб щастието не успях да позная
и обикнах него.За това - Прости ми!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lolla - Обичам теееееее!!!
06.03.2008 10:50
Много е добро съкровище.. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: catalyst
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48840
Постинги: 13
Коментари: 19
Гласове: 366
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930