Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2008 11:19 - Спри, не си отивай....
Автор: catalyst Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1326 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.03.2008 11:20


Спри не си отивай,
ще ми бъде тъжно,
ще ми бъде тъжно без твоите ръце!
Не, не си отивай,
днес ще ти направя
най-страшното признание!

Под мостовете не шумят реки,
когато ти не си, не си със мен!
Пристанищата са пустинно тихи,
когато теб те няма!


Винаги, когато си я запявам тази песен, се чувствам някак носталгична...сякаш тъгувам по нещо, отдавна тръгнало си от мен!
И винаги, когато я пея в главата ми изниква първото нещо, което видях, когато отивах във Варна, за пръв път от съзнателния ми живот!
И все не знам какво беше...(май се наричаше кей!О.о)....небето е изпълнено с онези красиви мастилени облаци....силен дъжд...много силен вятър....и огромни (за моите представи) вълни, разбиващи се във фара и в кея (?!)!Ох, нещо прекрасно беше....сякаш част от мен завинаги остана там, на това място от където наблюдавах тази гледка....сякаш част от мен беше останала в този фар, в тези разбиващи се на пяна вълни...

Но искам да благодаря на един от най-скъпите ми хора, че ми подари спомен, с който вече ще свървам тази песен!Винаги с много любов ще си спомням как се беше сгушила в скута ми, отблясъка на косата ти, усмивчицата ти и очите ти, които блещукаха в плен на невероятната лигня, която те беше обзела!Ще си спомням красивия ти смях и това, как подскачаше, сочейки с пръст, и викайки "Кучеее!" :D
Ще си спомням и изгореното на пръста ми от цигарата, която догаряше в кожата ми, а аз те гледах, галих те и ти пеех!Обичам те!


Тагове:   отивай,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: catalyst
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48767
Постинги: 13
Коментари: 19
Гласове: 366
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930