Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2008 23:58 - Варненци и страсти по рок концертите в Ловеч!
Автор: catalyst Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1354 Коментари: 2 Гласове:
0



Ммммдааа....Беше тотална размазвация! =D
Много ми беше гот, особено като се има предвид и компанийката, която се бяхме сформирали!

Ден съботен започна с онуй, че аз трябваше да се качвам на автобуса рано-раничко и да поема страшния, но славен път към В.Търново, където бях топло посрещната от моя прелюбим вуйчо!
Човека вярно, че си имаше лични проблеми и се разправяше с (цитирам) "оная русата" (която бтв никак не е руса!), но това не пречеше да ми се усмихне широко с изкуствените си зъбки!

Помоткахме се малко из Търново, наяфме съ кат свини, напифми съ кат камили и решихме да потегляме!
За кво му беше да вземе онуй мрънкало, козата му...бахти зверилника е тая жена!

Както и да е де....
Потеглихме към Ловеч и...стигнахме!Паркирахме на един от най-високите баири, които намерихме, вървяхме известно време, следейки групичките от върли фенове на метъла и рока и накрая намерихме центъра!
Онова русото се впусна да прави циркове и фасони, на и без това достатъчно изтрадалия ми вуйчо, посредата на центъра (ох, леле как звучи само), а аз се впуснах към..коня за да търся Гъбаро!Просто така се бяхме разбрали с него, трябваше да го издиря!Издирх го де...оставихме му багажите в колата...после той се върна с куп варненци, с които не спряхме да съ пригръщами и цилювами!Иии пихм...аз пих...бира...и ром!
Пуф, Тодоре, за кво ми беше тоя ром да го пия!
Така ми се беше доспало (така се и бях понапила) към края на концерта на Тустед!Е...с Люси си обиколихме доволно...минахме през тоалетната, през бирите, през яденето, направихме Змейо курва....хахахха!
После в колата експлоатирах Владо и заспах върху него...добре, че не му бях пуснала от онези прекрасни дълги, сочни пиянски лиги, че...ахаххаах!
Сутринта също мина леко, пообиколихме с Гъбата града (В.Търново) в търсене на билети за автобуса и подро и напето тръгнахме към Ловеч (отново де)...тоя път без онуй мрънкало!Звучеше яко Миталицъ, яко ни беше в колата...беше прало и яко дъжд...

Другата част от компанията беше с епопиляла някъде по града...ние с Владо сам самички си бяхме...е с вучйо де, ама...по едно време дойде неговия верен другар Доктора, помъкнал отбор ремаркенца и...мдааа!С Владо намерихме Хорацио, който вече трепереше, предвкусвайки концерта!Беше много яко, посмяхме се, поизбутахме оградите, потичахме...жалко, че се разделихме!
Междувременно Коси и Диди трябваше да ми носят кола и ром, а Номада бира...тяхната майка!Не получих ни едно от двете!
Ама с Владо си намерихме хубава компанийка...вярно, че Соларис леко ни приспаха...инструментала беше добър, ама пък вокала...правеше ужасни въртеливи кючеко-подобни движени в кръста, размахваще ръце и подскачаше като клъвната гъска....Нямаше никакъв контакт с публиката, никакво присъствие на сцената...пича се омаза!Но останалата част от групата (басист, китарист и барабанюгата) се представиха здраво!
ИИИИИ!Дойде бее!Показа се грозилото мръсно...Блеки и компания в целия им блясък!
На мен ми идеше да ревна по едното време, не ща да мисля на Хорацио кво му е било!Лошото беше, че ни потрепаха малко..некво псевдо-пого се правеше зад нас, некъф пиян скин ни притесняваше и с Гъбата лека-полека се изнизахме назад...където също беше адски добро!Просто такава емоция нямаше...И много се радвах на Гъбата...как се кефеше, как крещеше...раздаде се за момента направо!Много обичам хора, които се раздават така на музиката...оставят се да бъдат грабнати изцяло и отават само те и групата...и никой друг!
(Шибан Пратчет, шибан!!!)
Лошото беше, че се пръснахме всички, не се дочакахме, не се видяхме кат за последно с Тодор, Малката Бу, Коси, Диди и другите...но поне чухме Тошето по телефона и се разбрахме!
Беше тотална размазвация!
А на сутринта се и успях и пак да си изпусна автобуса за малко!Ама...тва беше много добро преживяване!


Тагове:   рок,   Ловеч,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lolla - Пък да драсна и аз нещичко за &quo...
15.05.2008 07:21
Пък да драсна и аз нещичко за "Цвете за Гошо" .. Не че може да се опише.. ;) :P
Хубаво е било, мило. Сигурна съм. Гадно ми е, че го изтървах, пък на теб трябва да ти е гадно, че не чу Stormy как застреля публиката.. :P:P:P
цитирай
2. lolla - Аз си те обичам слънчице, не ти тр...
18.05.2008 09:45
Аз си те обичам слънчице, не ти трябва друг.. ;) :*

http://youtube.com/watch?v=YmHiUjr_iMg поздрави се
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: catalyst
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48830
Постинги: 13
Коментари: 19
Гласове: 366
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930