Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2008 22:59 - Разочарованието, караниците и влюбените погледи....
Автор: catalyst Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2402 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2008 23:00


Абе....мислех си...за разочарованието...първо за него!
Поради разни случки в близките два-три дена, почнах да се замислям сериозно над разочарованието....Бях леко разочарована...нагрубих (на ум естествено) тълпа хора, които всъщност не го заслужават, само защото ми беше скимнало...
Мислех си също, дали тези хора са помислили, колко биха ме разочаровали, преди да направят нещото, което ме е разочаровало...
Мислех си и...всъщност колко лицемерно мисля...Мислех си, колко хора съм разочаровала аз самата....И за колко от осъзнатите "разочарования" съжалявам искрено...
Установих...че съжалявам само за едно....А то е, защото предадох едва ли не, чувствата на човек отсреща, без дори да се замисля за последствията.Странна ситуация се беше получила...и стана сравнително скоро...От тогава живея в лек боязън, когато говоря с "разочарования"" и си мисля всеки път, как можах да направя подобна глупост и как се стигна до нея дефакто...И с човека сме говорили по въпроса милиони пъти....поне!И до логично обяснение не мога да стигна....
Просто знам, че съм адски разочарована от себе си в този аспект, а за него не зная...да прави квото тиквата му знае...Е...заслужавах поне...скандал...караница...препсуване...абе нещо!А не само "разочарован съм!"...бахти!От тва става още по-кофти...и май всъщност това е била целта...хахаххаха!Подло гадно същество!

А тук полезни са караниците.Тяхната роля в целия спектакъл, е че се вдига много шум, за едно никакво "разочарование", което след кратък размисъл заклеймяваш за глупост.
Но нещата са полезни в крайна сметка...
И свързани...определено!

А за влюбените погледи...а...те нямат нищо общо с темата...освен, че са като силна доза успокоително...естествено, ако "влюбения поглед" не е притежание на "разочаровалия" те, с който по-рано сте се изпокарали бясно!
Глупаво е да се подскача така от тема на тема, но пък хората сме толкова емоционални...
Който ви казва, че не е емоционален ви лъже...или е силно емоционален, или не е човек!

Ама кви глупости говоря...



Гласувай:
0



1. lolla - блейка!
25.06.2008 08:03
Ан тъйка.. Ще се сетиш.. И точно тук е момента да ти кажа "Ами аз какво ти говорих на тебе.. ???"
цитирай
2. catalyst - hihihi
25.06.2008 11:14
Виж ся...понякога трябва да оставиш човека сам да прозре истината, а не да му я наливаш с фуния в главата!
цитирай
3. sonictemple - Шматка!!
27.06.2008 23:36
Каква фуния, какви 5 лева? Я да са стегнеш!! ;)
цитирай
4. catalyst - хихихих
28.06.2008 12:26
хъъъъъ!*стяга се*
цитирай
5. анонимен - Продвижение неизбежно
11.08.2011 05:20
Интресный блог о сео, заработке, дизайне, увлечениях, хоби и многом другом в интернет и не только: <a href=http://kataev.in/>блог о сео</a>
<a href=http://kataev.in/seo/prodvizhenie-neizbezhno/>Продвижение неизбежно</a> Надеемся вам понравится на нашем блоге. Продвижение неизбежно это факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: catalyst
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48829
Постинги: 13
Коментари: 19
Гласове: 366
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930