Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2008 19:52 - За рицарите и тяхното очарование...
Автор: catalyst Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1318 Коментари: 1 Гласове:
0



Мммм днес имах много хубав урок по гръцки.Учихме за рицарите...то си беше някакво текстче за рицарите, за битките, за кралете и кралиците...Но!Важното беше, че имаше рицариииии!

И както по принцип ме хваща музата в час по гръцки....потънах в мечти.Въображението ми работеше на пълни обороти...Обожавам рицари!
Тяхната романтика е невероятна.Толкова лични, толкова смели, толкова отдадени в изпълняване на задълженията си...Толкова безстрашни в битките...Толкова прекрасни...Толкова перфектни!
И противно на твърдението на The Stranglers, които казват "No more heroes any more...", аз твърдя, че рицари има и днес!
Макар и под различни форми, има си ги рицарите!Вярно, че не са в лъскави доспехи и на бял кон...може да са с изтъркани джинси на бял фолксваген, но...рицари има.
Даже мога да се похваля, че познавам един-двама...
Има мъже, които могат да пробудят мечти и фантазии в главата ми...определено!Има мъже, които могат да ме накарат да ги гледам толкова чувствено, с толкова нежност....Има мъже, които могат да ме накарат да изтръпвам при всеки контакт с тях....Има мъже, които могат да ме накарат да преливам от романтика....и да се разтапям само като се сетя за очите им....Май-май...е само един.
И всеки рицар е по-добър от предишните....което всъщност е чудесно де! =D

Като цяло след тези рицарски истории, денят ми се подобри много!Не че почна зле...но явно родителското тяло е решило да се прави на властно и вдигна поредния скандал за щуротия!
Не обичам да решават вместо мен, какво е полезно за организма ми....особено за очите ми....
Не ми харесва, че не се научиха, че мога да мисля....ама и на това ще ги дресирам!=)

А сега и малко творчество...съчинено в час по гръцки!

                                       Отровени от мечти

Стоя на пейката и чакам

Може би нещо да се случи.

Мисля как на нищо се надявам

И как от нищо, нещо се получи.

 

Гледам как изгрява слънцето искрящо

и как над мене ронят се листата

Надига се това мълчание кънтящо

И с воал на мрака покрива се душата.

 

Защо изгубих толкова време

В търсене на щастие фалшиво?

Днес всичко се превръща в бреме

Не намирайки в това нищичко красиво.

 

В отчаянието аз се лутам

И като цвете без вода умирам.

А исках просто малко радост да изпитам

Дори неосъзната...без да я разбирам!

 

А днес съм жалка, уморена

И мечти отровни заличавам

Стоя и чакам малка, изтощена

И мисля как на нищо се надявам.



Тагове:   очарование,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lolla - охххх. . "Отровен от мечти...
27.02.2008 07:10
охххх.. "Отровен от мечти" все пак се е получил много добре в крайния си вариянт..
Иначе за родителския контрол - мисля, че ти казах какъв беше моя подход и как след не много време спряха да мрънкат за глупости..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: catalyst
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48665
Постинги: 13
Коментари: 19
Гласове: 366
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031